|
ul. Zielona 14, 05-500 Piaseczno tel./fax (22) 757-28-99
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3905 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | PRYWATNE GIMNAZJUM Nr 2
- dwujęzyczność - nauczanie przedmiotów po polsku i po angielsku- idea prezentacji trymestralnych- wyjazdy edukacyjne- zielone szkoły
- wyjazdy zagraniczne
- lekcje w terenie
- wyjścia do teatru
- współpraca międzynarodowa- e-twinning
- wymiana zagraniczna
- "Gimzetka" |
W naszej pracy kierujemy się odpowiedzialnością i szanujemy czas naszych uczniów - wiemy, że powierzony nam młody człowiek spędzi u nas kilka lat. Musimy zrobić wszystko, by lata te nie były w żadnym stopniu stracone, a stanowiły mocny fundament wiedzy i charakteru do osiągania dalszych sukcesów życiowych.
Chcemy zaoferować Państwu szkołę na najwyższym warszawskim poziomie, zlokalizowaną w spokojnej, pełnej zieleni części Piaseczna. Zapewniamy tu na miejscu kadrę doświadczonych nauczycieli z warsztatem doskonalonym przez wiele lat w renomowanych gimnazjach i liceach.
Jest dla nas powodem do dumy, iż corocznie nasi uczniowie uzyskują znakomite wyniki w egzaminach zewnętrznych oraz różnorakich konkursach naukowych i sportowych. Wysokiemu poziomowi nauczania sprzyja praca w małych klasach (do 20 osób).
Szczycimy się tym, że w tak kameralnych warunkach każdy uczeń traktowany jest naprawdę indywidualnie. Zapewniamy rzeczywistą opiekę wychowawców i pedagoga na najwyższym poziomie. Jak podkreślają wszyscy uczniowie, atmosfera szkoły pełna jest wzajemnej życzliwości. Dzięki temu szczęśliwie omijają nas ostre problemy wychowawcze obecne w wielkich gimnazjach.
Wychowujemy naszych uczniów w duchu otwartości na świat i każdego człowieka tak, by po opuszczeniu naszych progów potrafili odnaleźć się w każdej sytuacji i sprostać wyzwaniom współczesności. Dlatego też w naszej pracy kładziemy nacisk na poznawanie bogactwa różnorodności Polski, Europy i innych cywilizacji oraz nowatorstwo procesu dydaktycznego. Uczniowie mogą uczestniczyć w licznych zajęciach dodatkowych:
- koło polonistyczne
- koło języka angielskiego
- koło języka hiszpańskiego
- koło sportowe
- koło historyczne
-
koło teatralne
-
koło chemiczno-fizyczne
-
koło dziennikarskie ("Gazeta Wyborcza")
-
koło matematyczne
-
koło filozoficzne
Nasza szkoła nosi zobowiązujący tytuł Szkoły Marzeń. Jest naszą ambicją, aby tak właśnie mogli myśleć o niej przez lata wszyscy uczniowie i absolwenci.
Od września 2008 roku szkoła powiększyła swoją bazę dydaktyczną o budynek na ul. Zielonej 14 w Piasecznie.
Idea prezentacji trymestralnych
Uczniowie naszego gimnazjum w każdym trymestrze roku szkolnego wykonują i przedstawiają prace dotyczące ich zainteresowań z poszczególnych przedmiotów.
Głównym celem całego przedsięwzięcia jest nabycie umiejętności sprawnej komunikacji oraz redagowania poprawnej i bogatej językowo wypowiedzi a także oswojenie uczniów z występami publicznymi. Dodatkowym atutem jest wykorzystanie technik multimedialnych, które sprawiają, że prace uczniów stają się profesjonalnymi projektami będącymi wstępem do przedstawiania prac maturalnych.
|
DWUJĘZYCZNOŚĆ
Dwujęzyczność szkoły (nauczanie przedmiotów po polsku i po angielsku) stanowi - jak sądzimy - ciekawą propozycję, wzbogacającą naszą ofertę edukacyjną. Taki system pracy istotnie zwiększa częstotliwość obcowania ucznia w szkole z mówioną i pisaną angielszczyzną oraz sprzyja coraz sprawniejszemu posługiwaniu się językiem specjalistycznym z zakresu wybranych gałęzi wiedzy.
Zgodnie z prawem oświatowym w klasach dwujęzycznych w języku obcym prowadzone muszą być częściowo zajęcia z co najmniej 2 przedmiotów. Nauczanie dwujęzyczne nie oznacza wprost nauczania w języku obcym. W szkołach dwujęzycznych na świecie lekcje obcojęzyczne stanowią zwykle ok. 30-50% czasu przewidzianego na naukę danego przedmiotu. Nauka rodzimej historii czy geografii w języku obcym jest w ogóle zabroniona.
Język obcy traktowany jest zawsze jako wartość dodatkowa takich zajęć, ustępując pierwszeństwa wymogom przedmiotu, co wynika z faktu, że uczniowie klas dwujęzycznych zobowiązani są zdawać normalne, obowiązkowe egzaminy końcowe w języku ojczystym.
Głównym celem edukacji bilingwalnej jest jednak umożliwienie uczniom wszechstronnego opanowania języka angielskiego na poziomie znacznie wyższym niż jest to możliwe w tradycyjnym nauczaniu.
Osoby pracujące w systemie dwujęzycznym muszą - obok kwalifikacji do nauczania przedmiotu - posiadać dodatkowo ukończone studia filologiczne lub certyfikaty językowe.
W naszej szkole elementy nauczania dwujęzycznego realizują nauczyciele następujących przedmiotów:
-
historii
- WOS
- historii sztuki
- przedsiębiorczości
- psychologii
- socjologii
- plastyki
- muzyki
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|